Julklapp till er bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: OliviaOlsson

Min motivering : Jag skulle gärna kunna vinna en fotograferingen då ja inte är så där tokduktig på att fota mig själv hehe.

Skulle gärna ha bilderna till min header.



Jag skulle gärna ha fotograferingen på sommaren ;)



Jag vill helst bli fotad själv.



http://oliviasphotolife.blogg.se/2010/december/rodharig.html#comment

2010-12-24 @ 14:49:11
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Min motivering: Jag är inte så duktig på att fotografera och vill gärna ha några fina bilder på min dotter. Skulle sitta fint med några fina sommarbilder på bara henne, och kanske någon på oss tillsammans.



Eftersom det mest är min dotter som ska bli fotograferad om jag vinner så länkar jag en bild på henne istället för en på mig själv.

http://4.bp.blogspot.com/_lje6AkF1rKw/TRElW7zTi_I/AAAAAAAAAdM/eMWyS4o8qWY/s1600/DSCN0766.JPG

2010-12-24 @ 23:17:23
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: E

Min motivering: Om jag minns rätt har vi haft några dialoger om självförtroende och att mitt inte är speciellt bra. Självklart går alla människors självförtroende upp och ner som en berg-och-dalbana. Jag har ju tidigare fotograferats hos dig och genom att granska vissa bilder som du har fått till jäkligt bra har mitt självförtroende verkligen växt. Man ser sig själv ur ett annat perspektiv helt enkelt. Men ännu har jag inte nått mitt mål och jag tror att det kan växa mer och jag tror att du kan hjälpa mig, eftersom du har lyckats så bra hittills. (Och självklart vet jag att ett självförtroende inte blir bättre bara med hjälp utav fotograferingar)



Eftersom du redan har fotograferat mig och jag lär känna dig bättre och bättre, blir jag mer bekväm i fotograferingarna och jag kanske vågar släppa loss och utmana mig själv om jag vinner denna tävling, vem vet?



Jag vill själv bli fotograferad och jag vill att det ska äga rum under sommaren då man är härligt sommarbränd och fräknig. Det behöver inte vara ett speciellt tema, ett "sommar-tema" duger för mig.

Fotograferingen kanske kan äga rum vid vattnet eller kanske på en sommaräng fylld med blommor och högt gräs. Om jag vinner är jag öppen för förslag.

2010-12-26 @ 22:53:15
Postat av: Emelie

Hej!

Jag har länge velat bli fotograferad tillsammans med min pojkvän, men det har inte blivit av då jag velat ha ett speciellt tema, och nu har jag funderat på det ganska mycket och kommit på hur jag vill att det ska vara.



Då både jag och min kille är intresserade av medeltiden och båda har medeltida kläder så skulle jag gärna ha en fotografering med medeltida tema. :)

Jag vill att fotograferingen ska äga rum på sommaren.

2010-12-30 @ 17:43:01
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Svar: Ja, jag kan ju höra av mig när jag tycker att det börjar bli dags. :)

2011-01-01 @ 17:53:30
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Okej, lägger till dig på msn då, så jag har dig där. :)

2011-01-01 @ 17:56:24
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0