Slutprov 7 av 10


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Hanna!
Jag har kikat in på din blogg nu ett antal gånger då jag går i tankarna lite kring att bli hudvårdsterapeut. Det är inte lätt att bestämma sig för vad man vill göra, och för närvarande studerar jag till sjuksköterska, men känner att det inte riktigt är vad jag vill, tänkte först gå denna utbildning för att ha den som grund och eventuellt gå hudvårdsterapeut därefter.

Jag undrar lite över hur du finansierade utbildningen, då den är rätt dyr i jämförelse med andra studier på högskolor och universitet, samt hur du ser på möjligheterna kring jobb efter utbildning. Det jag läst så framgår det som att det är goda jobbmöjligheter, men det kunde vara fint att höra från någon som verkligen jobbar inom yrket :)

Stor kram, det är en fin blogg du har och jag hoppas livet rullar på fint!

2013-10-14 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0