Prislista Behandlingar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Först måste jag bara skriva, vilken fin blogg du har!

Jag ser att du börjat på yrkeshögskolan för hud och spa. Jag tänker att söka dit till augusti 2012 och skulle tycka det va kul ifall du ville svara på några frågor.

Va det svårt att komma in på skolan? Jag bor i småland och därför är det extra skönt å veta om det är svårt att komma in.

Trivs du bra och är det bra lärare?

Svara gärna på min mail:) Kram hanna

2011-09-27 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0