Enkelt tips mot celluliter


Kommentarer
Postat av: Malin A

Jag kastade mig faktiskt in i duschen på en gång när jag kom hem efter den lektionen med Tina! Jag kallduschar varannan dag och det har redan blivit tunnare och bättre hud. Den känns inte alls lika tjock och klumpig. Nu är det bara Balance och kosten som får fixa resten. Taggar inför kommande badsäsong ;)

2011-10-20 @ 19:44:01
Postat av: Linnea

Sen kan jag rekommendera koppning mot celluliter. Jag använder det och det fungerar jättebra. kika mer på http://www.badlust.se/products/productinfo.aspx?id=11423

2011-10-23 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0