Spa och hudterapeut


Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Skit bra tjejen! Jag är så glad för din skull! :) Blir alltid glad när människor vill utvecklas och inte nöjer sig med att bara vara! Det är bortkastad tid, livet är till för att upptäckas och utvecklas enligt mig! :)



Och Stockholm ligger bara 3 timmar bort, tänk så istället för milen! Du kan åka hem över en dag om du skulle känna för det, det är inte omöjligt! Det går billiga tåg! Det var annat för mig som bodde nästan 50 mil bort och det gick över 1400 kr att åka hem fram och tillbaka, då kan man snacka ångest :p



Lycka till! And yo go girl! :)

Vad ska Victor göra där? Och vart ligger utbildningen? Vad tidigt intagningen var, men skönt att veta långt i förväg :) Kanske var för att det är så svårt att få tag i bostad?



Kraam

2011-03-17 @ 22:50:10
URL: http://frokenhurtig.se
Postat av: Malin Filipsson

Vad roligt. Då kommer vi nog plugga i hop jag ska också börja i augusti. :)



//Malin

2011-06-30 @ 21:48:09
URL: http://malins.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0