SPORT OCH FRITID


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. vad använder du för inställningar då du tar rörelsebilder? Jag lyckas alltid få mina suddiga om jag ska fotografera i rörelse.

2010-07-21 @ 22:16:30
Postat av: Hannah

Svar till anonym: Hej! Till den kamera jag använder mig av (Nikon D80) så använder jag sportinställningen som man kan ställa in på "ratten" ovanpå kameran till vänster. Jag anpassar även ISO efter ljusförhållandena. Vad använder du för kamera? Det går säkert att hitta om inställningarna i din instruktionsbok. Kolla även upp slutartiden. Lycka till!

2010-07-21 @ 22:41:09
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0