Färdiga!


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja det är ju lite svårt att säga när jag ska till Bollnäs för jag vet aldrig vecka till vecka hur jag jobbar. Men om vi bestämmer ett datum i slutet av september eller nå så kan jag säga nej till jobb den dag isf! :)



Vad skönt att hela familjen ska börja, för då behöver man ju inte göra "två olika maträtter" typ. Fast å andra sidan kan man ju äta samma måltid förutom att byta ut tillbehöver (sallad mot potatis t.ex)!



Skönt om dig tjejen!

Kram

2010-08-27 @ 21:21:12
URL: http://mypedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Hannah Söderström
Ålder: 22
Bor: Bollnäs
Ser på: One Tree Hill
Lyssnar på: Melissa Horn & Lars Winnerbäck
Inreder: Vitt, spetsigt, romantiskt, lantligt
Aktuell som: Silvermedaljör i hudvårds-SM 2012
RSS 2.0